شناسه خبر : 106838
شنبه 02 دي 1402 , 09:40
اشتراک گذاری در :
عکس روز

افتتاح فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار استان گلستان / عکس

فاش نیوز - همزمان با دور دوم سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان گلستان، دکتر قاضی.زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران وارد گرگان شد.
 
سفر دکتر قاضی‌زاده هاشمی به استان گلستان
به گزارش ایثار،  معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در این سفر از مجتمع آماده افتتاح فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار استان گلستان بازدید کرد.
این پروژه که از ۱۸ سال قبل ساخت آن آغاز شده و از سال ۹۵ تا ۱۴۰۰ ساخت آن متوقف شده بود، طی ۲ سال گذشته با پیگیری های رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در دولت سیزدهم ۲ فاز نخست آن تکمیل و آماده افتتاح شده است.
فاز سوم که مربوط به بخش توانبخشی و درمان می شود نیز هم اکنون تامین اعتبار شده تا یکماه آینده به بهره برداری می رسد.
یکی دیگر از برنامه‌های معاون رییس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در این سفر بازدید  از پروژه در حال احداث خانه ایثار روستاى قرن آباد گرگان بود. با تکمیل این پروژه که شامل ۱۳ سوئیت اقامتی با امکانات اقامتی و درمانی خواهد بود والدین معزز شهدا از خدمات تفریحی و اقامتی آن بهره مند خواهند شد. 
در این سفر رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با جمعی از خانواده معطم شهدا و ایثارگران معزز شهرستان آق قلا و ترکمن صحرا دیدار و گفتگو کرد.
در این نشست صمیمی سه نفر از ایثارگران معزز به نمایندگی از جامعه ایثارگری شهرستان آق قلا  و ترکمن صحرا، مسایل و مشکلات مرتبط با ایثارگران معزز این منطقه را مطرح کردند.
دیدار با ائمه جمعه،روحانیون، علما و نخبگان شهرستان آق قلا از دیگر برنامه های دکتر قاضی زاده هاشمی، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در این سفر بود. در این نشست صمیمی وی بیان کرد: در همه امور ما اگر خودمان را مسئول بدانیم گشایش رخ می‌دهد، اقتصاد را هم خود مردم می‌توانند اصلاح کنند.
یلدای شهدایی در منزل شهیدان حبیب لی با حضور پدر و وابستگان شهیدان معزز عبدالرحمن و محمد حبیب لی در شهرستان آق قلا با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از دیگر برنامه‌های رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در این سفر بود.
 
عکاس: رحمان آسترکی
 
 
 
 
 
 
 
 

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi